Birthday Girl



image43

Ahh.. =)
Festen igår var jätterolig, men jag lyckades såklart stuka handleden riktigt rejält, Madde skulle jucka mot mitt ben och vi trillade ner från soffan.. Aj! Kan inte röra den och är sjukt svullen..
Sen fick jag dricka nån lustig blandning av vin, vodka, minttu, cider o öl - INTE GOTT. Plus smörja in benen sexigt (som Karin såklart filmade..) Sen på Platens bjöd Zlatan på öl och vodkashots.. Grattis ha ha. En ANING fuller och ond hand..
Men det var jättekul, sugigt bara att Johan och hans flicka inte kunde ta sig hit, pga ett borttappat nr! Men men, det går fler tåg.

Det är väldigt jobbigt att vara handikappad. Kan inte göra nånting med handen. Som tur är så var det vänsterhanden som gick sönder. Nä, nu ska jag knoppa, trött som fasen.
Tack alla pojkar och flickor för gårdagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0