Hemkommen


Ja det tog inte många sekunder för mig att bestämma mig för att dra hem i tisdags.
15 timmar senare satt jag och frös och törstade efter svenskt vatten på Fjärrbussterminalen i Linköping, och väntade på att mamma skulle hämta mig.
- Underbart!

Av 4 dagar hemma har jag jobbat 2. (he he, dom var ju lagom överlyckliga på jobbet, jag BEHÖVS!). De andra 2 har jag umgåtts med familj och vänner. Och varit sjuk. Ont i halsen - host host.
Trots 4 dagar hemma har min kropp fortfarande inte återhämtat sig från de dryga 40 timmarna utan sömn mån/tis/onsdags..
Annars har allt gått till det normala i ohyggligt snabb takt. Men jag uppskattar mitt land mer nu. Sverige alltså.
Gott vatten, vettiga uppfostringsmetoder, seriös reklam, normal mat, staden =)

Imorgon blir det fira och supa. Jag fyller ju hela 23 på onsdag. Suck.
Fick i alla fall min snygga svarta kamera i present =) Fick den i förskott så jag kan föreviga mitt hejdlösa supande imorgon kväll ha ha.

Många som är nyfikna på allt som hänt och så.. Men jag har upprepat det så många gånger nu så jag orkar inte berätta allt. Det kommer väl i sinom tid.
Ni ska i alla fall få ett smakprov på min kameras superba kvalitet och förmåga att få en att se snygg ut =)

CIAO!


image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0