Promenad i det grøna


Mmm.. hær i tossiga Danmark sover barnen utomhus nær de ska ta sina middagslurer.. Så jag, Anna och Oscar gick runt en bra jævla bit, ænnu længre ut i ingenstans.
Lars, Desi och Jule ær på julefrokost - alltså jullunch hos några vænner. Big party. Så det ær lite extra idag med att kolla efter Oscar. Ikvæll kommer æven Desi syrra och pojkvæn, så jag måste flytta alla mina saker UT ur gæstrummet och in i Jules rum (med den mest stenhårda bæddsoffa jag upplevt, min rygg blir helt paj i dagar efteråt) IGEN.. Snark.
Tråkig kvæll ikvæll.. Anna ska på fest så jag kommer vara helt sjælv hær, blir væl att glo på TV och knoppa tidigt. BORING. Annat vet jag mitt hederliga gamla liv i La Suede, med party och mina underbara vænner.. ah =) MEN bara FYRA dagar kvar tills jag kommer hem och tråkar ut er de nærmaste 3 veckorna ha ha. Watch out !

Mmm, jag och Anna drack fucking starkt vin igår, plus mina 2 starkøl.. Vi skulle kolla på film, yeah right. Vi snackade och lyssnade på musik och før førsta gången i typ VÆRLDSHISTORIEN så blev jag lite lagom full på 2 øl och 2 glas vin - WHAT??! Trodde det var fysiskt omøjligt, men ikke. =)  
Mmm, jag ska æven førsøka komma in på Universitetetet hær, och læsa Engelska som fristående kurs, om det ær møjligt vill sæga.. Imorrn ska vi till Odense, dom har tydligen værsta julmarken dær med ljusshow...? Ska dit och sen "dra till nån bar och dricka gløgg" (citat Desi). Dom gillar verkligen gløgg.. Drack Desis egengjorda førra veckan, blæ, vad starkt. De har i typ Vodka, gin, rædvin, portvin.. allt møjligt. Så egentligen ær det bara en kryddig hæxblandning =)
Och jag har inte glømt någon, men min mejl har inte gått att komma in på, førræn idag, fær att jag lånar Lars dator. Dessutom ær det fucking dyrt att ringa, och jag vill inte anvænda deras telefon, kænns lite B..
Skickade ivæg några brev førra veckan, hoppas de berørda har fått dem. Gjorde æven en liten grej igår, 4 sidor totalt som jag ska skicka ivæg.. Eller så får personen det i hand nær jag kommer hem.. =)

Alla som læser och vet vilka ni ær, jag ælskar er och saknar er så in i helvete! Men snart ær jag tillbaka =)
Pussar och Kramar från den nyblivna Danskjæveln Jackie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0