01.40


Ja, 01.40 på onsdagsnatten sätter jag mig på bussen, woho!
Suttit nu och klistrat ihop en resplan, med lite tid emellan så man har tid på sig att hitta allt ha ha.
Så jag åker från Linköping tjugo i två och är framme på gården hos min nya familj ungefär halv tolv, tolv på dagen på torsdag. Kändes skönare att komma fram så man har hela dagen där, så man kan gå husesyn och så istället för att komma dit sent och bara gå och lägga sig direkt och inte hinna träffa barnen och så..
Hela resan gick på 480 kr, efter lite knep och knåp =)
På onsdag så blir det några farväl-öl med tjejerna på 55an my friend, så det blir att dra hem runt tolvslaget och duscha och packa ihop alla väskor och sen får mamma skjutsa ner mig till stationen. Sen är det bara att sova på resan ner, ska bli skönt.
Swebus biljetten får jag direkt i mobilen på sms, smidigt! Resten av biljetterna hämtar jag ut på Hovedbanstation i Köpenhamn. Skulle ju varit kul att mellanlanda lite i KH men jag tar det på hemresan istället. Då har man mer tid på sig att strosa runt efter fynd och julklappar.. Då har jag ju lite lön på fickan att bränna också he he.
Imorgon händer inte så mycket, vi får se.
Fredag blir det lite öla med Virre och flera, sen Platens antagligen.
Lördag blir det HG, fetfesta då.
Söndag ska tillbringas med sömn.. zzzzz....

Keare Hilsner
 


image40
Här blir det pilsner i sommar, Nyhavn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0