En månad


Kvar till jag fyller hö hö. Hela 23 år. Oj oj.
Hm, chefen ringde nyss och ville att jag skulle jobba NU åt någon jag aldrig varit hos tidigare. Fan jag kom ju nyss hem från jobbet! Så jag sa nej, jävligt strongt gjort av mig tycker jag. Inte lätt, tro mig, när man blir trängd i ett hörn och "det inte finns någon annan" som kan. Dessutom måste man ha delegering för lift, vilket jag inte har. Glöms tydligen bort fort.

Satt på bussen nyss och lyssnade på Kent.. Fan vad platt det lät i mp3n, nu när man hört alla låtar live. Men shit vad jag ryste när jag tänkte tillbaka =)
Det var en sjukt rolig upplevelse jag aldrig kommer glömma! Och i vår blir det att se dom igen.. Låg inatt brevid pojken (ha ha, han är så söt i sömnen, låg och klängde sig fast vid mig, vid brösthöjd för att vara exakt. Sov som ett barn då) och kollade på MTV när "En himmelsk drog" gick på.. Ha ha, vad söta och unga grabbarna var då! Markus var värsta hetingen och Jocke likaså. Mums. Och Harri... Fan det var han som saknades i lördags, och det hela blev lite halvt pga det. Jävligt sorgligt =(

Och efter en veckas paus har mina utslag kommit tillbaka IGEN. Jävla skit så irriterande. Nu ska jag kontakta Vårdcentralen och TVINGA dom att ge mig en veckas kur av Betapred så jag blir av med skiten en gång för alla.

Hade en sjukt mysig söndag.
Imorrn blir det jobb till åtta, ska bada med min brukare.. Blä, lite halvjobbigt med alla procedurer. Men men, det ska nog gå bra.
Onsdag blir det fika med sötisen Virre =)
Sen fredag blir det nog Platens eller något av stadens två studenthak. Ville ju gå på bio med pojken på lördag.. men han skulle tydligen till Vikingstad och dricka öl. Suck.
Undrar hur många som verkligen fattat att jag åker nästnästa torsdag, alltså om en och en halv vecka???

Tydligen ingen.
Hajk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0