Halloween


En aning bakis efter gårdagen, usch.
Inte sovit tillräckligt mycket tror jag.
Så nu går jag på Coca Cola diet, så får vi se hur det blir med spriten sen ha ha!
Platens igår efter förfest hos Linn. Mycket skojigt, men lite segt ändå.
Träffade Jensa och Ludde och dom i alla fall, Jensa tar priset - finns nog ingen trevligare gutt än han! Och kul också när han berättade om tjejen.

Däremot fick vi inget trevligt väder, regn regn regn. Men mitt hår var så förbaskat rufsigt ändå så det gjorde inget ha ha.

5 veckor kvar sammanlagt. Wie, nu känns det.
Jag börjar ett helt nytt liv.
Ändå sitter vissa och "behöver tid till att fundera". Fundera över vad? Över att hey jag drar nu, vi ses om ett år eller så, hoppas inte du har flickvän då. Snacka om att chansa. Ska det bli något som kan hålla så måste det bli NU.
Men ingen respons. Inget svar.
Bara att jag är fett besvärlig och jobbigt. Att det känns konstigt. Att han gör vad som helst, bara han slipper tjafset.
OK, lösningen har vi här i så fall -
Våga med mig NU eller slipp. Du lever ditt liv och jag lever mitt liv. Period!

Jag har inte tid eller fokus eller ork att dra med mig struliga relationer till Danmark. Dom lämnar jag här. (Om du berörda person mot förmodan skulle läsa det här)

Nej, nu ska jag ut och sviiiira! Jag får ju "passa på nu när jag har stan för mig själv". Redicoulus.
Och mina brudar - ni är tamejfan bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0