Jag som aldrig vågat tro att jag har något så oerhört stort att du vill vara min


Jag ska fatta mig kort
Jag ångrar allt, jag ångrar allting ont
Jag har skrikit färdigt
och bröstkorgen är tom...
Såg du jag sprack sönder
Kan du få mina armar på plats
Hallå, Hallå
har du blivit stum?
Var jag verkligen så dum?
Stenbrott (Den är till dig V)

 

Lite Hultsfredbilder, för dom får mig på så glatt humör =)
       image20     image21

image22
Då, förr i tiden, älskade vi att busa



Fy. Lite knepigt att scanna in foton. Inte själva proceduren utan att hitta rätt foto sen.. Men det gick ju bra. Dessa är bara några få av alla dessa foton jag har i min minnes-scapbook. Den innehåller allt som ska tapetsera mina väggar i mitt rum på godset i Danmark.

Inte sovit nästan någonting inatt. Vet inte riktigt varför... Och alla runtom mig är skitgriniga och sånt har jag svårt att palla med! Usch... vill helst dra härifrån typ nu, så man slipper det.
Inte rökt på nästan 3 dagar nu. det är ju det som är konstigt, borde det inte vara jag som är ett hulkande pms/absinensmonster just nu?? Icke då.
Och ute är det massa snööö.. Grått och molnigt med, urk. Man blir så trött och depp av allt sånt. Och kaffet är slut, måste gå och köpa... misär.
Nej, nu ska jag gå och laga mig lite kebab. Eller vårrullar.. hm, beslutsångest.
Heute ist mein Tag... eller inte.
Tjo hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0