Kent skall segra!


image35

Kent lär ju krossa Mando Diao som en liten smula. Folk måste fatta vad resten av Sverige redan fattat - Kent är bäst. Så enkelt är det bara.

Gå in på P3 och rösta för bövelen.
Och på tal om det... Alltså, jag har varit ett hejdundrande fan i några år nu. Trots det blir lördag bara ANDRA gången jag ser Kent. Många fler gånger kommer det bli. Men alla i min bekantskapskrets avskyr Kent och har alltid avskytt mitt snack om dom. För att inte tala om hur mycket dom hatat när jag satt på musiken, där min mamma var hata-ledare. Fatta då min förvåning när jag vaknade upp en morgon för drygt en månad sedan av att mamma tittar upp på mig (jag har loftsäng) och ger mig ett splitternytt exemplar av "Tillbaka till Samtiden".
Om inte det är kärlek så vet jag inte vad =)
Älskar dig min sötaste mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0