Måndag igen


Helgen gick fort, och var ju rolig.
Söndagsmys igår med tårta och ostbricka och massa annat gott!

Nyss vaknad, så nu blir det att få i sig lite kaffe, dra på sig galoscherna och gå och köpa smokes.
Jag saknar min älskling, var nästan 1 månad sedan vi hade närkontakt. Jobbigt.
Men jag hoppas på ett genombrott idag!

Börjar bli förkyld IGEN. Inte alls kul, går omkring och nyser som en vettvilling.
Jobbar inte förrän på torsdag - väldigt skönt!
På tal om jobb så har jag blivit headhuntad av ett företag stationerad i Stockholm, ett IT företag som behöver en tjej med mycket skinn på näsan och fallenhet för media och som är extremt bra på engelska, i tal och skrift. Det är ju jag! Tyvärr fick jag säga till han Chefen att jag ska ju iväg till Danmark om en månad så jag kan inte ta det hur roligt det än låter. Men människan älskar själv Danmark och bor typ där nere. Han tyckte absolut att jag skulle dra dit och sa att han håller en plats till mig, så att när jag är klar med Danmark har jag jobb i Stockholm direkt =)
Kändes helsjukt och jävligt KUL!

Nä fy fan, livet är bra roligt ibland!!
Nu ska jag gå till Pressbyrån. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0