... saknad


Mmmm.

Starsky & Hutch, massa internetsurfande och en lite ond rygg.
Kul, hittade asbilliga Cheapo-skor... Mmm, har trånat efter dom länge. Kanske inte så himla varma nu i vinter, men snyggt! Ska ta och fixa garderoben, mäkta stilbyte upcoming!
Sen är jag på jakt efter ett par feta snygga streetsneakers som passar till baggyjeans.. Inte lätt kan jag lova. Får ta mig en sväng på staden i veckan och glutta runt lite.
Liiite osäker på valet av vinterjacka. En skitsnygg gul kappa eller en varm parkasmodell.. Det är frågan det.
Och så ska jag bli brunett igen nu eftersom jag aldrig får färga om håret igen. Måste bara få ut färgskiten som redan ligger i först. Sen blir det nog en snygg lång lugg till det. Japps!

Nu ska jag borsta gaddarna och hoppa i säng! En riktig glidarkväll.. skönt.
Auf Viedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0