Snökaos?


Tydligen är större delen av Sverige drabbat av ishalka och snökaos. Och neråt i Europa är det tydligen värsta stormen. Hm. *Tittar ut* Här är det soligt och fint, ingen snö på marken, dock några flingos som flyger runt i luften.
Hoppas inte det är kaos i Sthlm nu på lördag när jag ska upp. Vore ju lite jobbigt!

Ja hopp, fortsatt dansk borgerlig regering. Det tycker jag är bra! Och det var lite roligt att få höre dansk ha ha.
Nu längtar jag tills jag åker, ska bli så himla kul.
Jag längtar även till imorgon, då jag ska träffa V och umgås lite =) Hoppas DET går bra.
Sedan är det fredag och jag är ledig, så då blir det till Lambohov och fira Anne =) Ska bli sjukt kul. Och eftersom Tysken ska dit har jag någon att mobba, mo ha ha ha.
Jobb idag 14-20, bröööl. Men min brukare ringde mig igår och undrade vart i H-vete jag tagit vägen, har inte jobbat med henne på typ två tre veckor. Hon hade saknat mig =) Kul!

Nu ska jag och min lilla mor starx till Kassaservice och lämna in alla papper. Men innan det ska jag dricka lite mer kaffe och röka lite mer Cigg.
Men idag är jag på ganska bra humör faktiskt =)
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0