So long suckers!


Idagen drager jag mig nedåt till det härligaste landet av dem alle - Danmark.
Vem som nu kan ha missat det liksom.
Försov mig lite idag, vaknade vid elva och jag skulle gått upp vid halv nio. Bara att kuta till bussen från Åbylund och hem och börja packa resväskor och tvätta kläder och försöka ha någon slags kontroll över vad jag faktiskt stoppar ner. Men kvällen igår blev riktigt bra. Förutom att jag fick en aning ont i både rygg och huvud när jag och pojken busade så till den grad att jag lyckades tappa balansen samtidigt som han tappade greppet om mig så pladask ner i golvet med rygg före och huvud strax efter. Aj aj. Tror en nerv förflyttade sig några dm i mina ryggkotor.
Men... Trevlig kväll. Trevligt hejdå. Kycklingtacos och gos. Får la se om det blir att ses en gång till senare ikväll på 55an my friend.

Nej, nu måste jag fasiken ha lite kaffe.
Sen måste jag ringa Försäkringkassan och anmäla utlandsvistelse. Sen måste jag ringa Desiree ( min nya "mamma" ) och dubbelkolla att hon kan hämta mig i Svendborg station imorgon. Hon har inte svarat på mejlen, hennes ligger nere rätt ofta tydligen..
Ja, alla ni tråkige svenskar här hemme, ha det så bra. Det ska jag ha =)

Skååål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0