Som om jag bryr mig


Ehhhh nej.
Jag har sagt det förut men jag säger det igen - att folk orkar tjafsa och hålla på. Tyvärr dras man ju in i skiten mer än man vill. Onödigt.

Varit på Skattemyndigheten och hämtat tre jävla papper. Hur enkelt som helst. Kunde dom inte sagt det för länge sen? Åh, jag blir galen. Nu kanske jag måste skjuta upp resan några dagar, kanske tom en hel vecka. Och jag vill fan åka nu. Eller i alla fall då när vi bestämt, 29 nov.
Fått i sig lite mat, egengjord meatsauce. Nice.
Fan kvällarna är så sega. Speciellt när alla man känner är typ sjuka. Eller som man inte vill umgås med. Snark, vill bara att Desperates ska börja.
Och så jobb imorgon. Så himla långt pass, jag slutar inte förrän åtta.. Men man ska väl överleva det också.
Vill att det ska bli freedag! Och så iväg klockan ELVA på lördag. Fuck jag kommer vara bakis om jag inte passar mig. Hö hö. Sen springa stockholm runt.. timmarna innan en turnekonsert. Jo tjena.

Känner bara en sådan oerhörd tristess, rotlöshet, dåligt tålamod. Jag vill iväg iväg, få veta saker så jag kan få ett avslut eller en nystart. Hur det nu blir. Tycker inte om att sitta i vakuum.
Jag vet ju att det enda botemedlet är att skita i det. Men det är ju inte så lätt när man blir hållen på halster!
Vill bara slå vissa väldigt hårt i skallen så lite vett ramlar in.

Ja, lite väl emo ikväll. Måste ju ladda upp humöret inför Kent, ha ha. Vilken fördom.
Mr Clarke Kent =) Oj oj, vad jag skrattade. Evil meets evil.
Nä, nu ska jag sluta babbla i nattmössan.
Tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0