Thindra


Ja, vår hund, vi släppte nyss av henne på hundtrimmet. Ha ha hon kommer antagligen se ut som en kinesisk nakenhund efteråt =)
Mm, kaffe är så himla gott, har ni tänkt på det? Jag dricker ungefär 8-10 koppar om dagen. Är det kanske farligt mycket? Man har ju hört så himla mycket om hur faaarligt kaffe är. Och nu senast att kaffe bidrar till fetma? Hon den jobbiga bruden i "Du är vad du äter" sa något om att fettcellerna "fastnar" bättre om man dricker mycket kaffe eller något liknande.. Hon är ju sjuk i huvudet.
Inte för att jag är smal direkt, hmm.. Kanske har ett samband ändå?

Dagens schema ser ut som följande:

Hämta hunden
Fika med Virre Virrpanna
Jobba i ansträngande två timmar
Hem
Kanske till Åbylund

Ja, det senaste vet jag inte riktigt om jag känner för längre.. Varenda dag dyker nya väldigt tvivelaktiga saker upp. Och jag måste faktiskt erkänna att jag tycker att han betett sig ganska svinigt mot mig (stort medhåll från alla som känner oss). Fast det är klart, hans "sida" tycker ju likadant om mig.
Nej, jag börjar väl mer och mer inse att det inte kommer bli något. Att det kanske är bäst att det inte blir det. Fan, jag vill ha något som är helt från början, och vi är så jävla trasiga. För att vi mer eller mindre stått i två och ett halvt års tid och slagit på varandra med basebollträn.
Ja, jag antar att jag tycker olika beroende på dagshumör. Men ändå, jag kommer sakta men säkert till insikt.

Jag är mästare på projicering. Kom på det idag. Verkligen.
Justin, Timbaland och femtioöringen.. Eyo, Technology nånting. - Sjukt bra. Om man räknar bort femtioöringen, har lite svårt för honom.
Har vant mig vid min lugg nu, ahh.. Jag tycker den passar mig väldigt bra! Vi får väl se vad domarpanelen säger senare idag =)

Nu hinner jag med 3 koppar kaffe till plus några cigg innan jag drar på lite make och gör mig redo för dagen!
(Fniss åt min mor som förbannar sig över sin sega laptop)
Och så har jag en ganska rolig grej som hände igår, den involverar en mongolisk restaurang. Men det tar jag senare!
Farvel!

(Och bara TVÅ dagar kvar tills jag äntligen får se min kära Jocke och resten av Kentorna. Sjukt sjukt nervpirrande)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0