Den Högtidliga Torsdagen

Fy fan.
Jag hatar killar.
Speciellt ex.

Ingenting har hänt, ingenting kommer hända. Speciella eller rättare sagt jävligt Ospeciella Killen nuförtiden, tänker jag inte lägga ner en enda sekund till på.
För han är, som ni kanske gissar, extremt intelligensbefriad och bete sig som en bortskämd trilsken 5-åring. USCH!

Nu ska jag ner på stan och ta ID-foton.. Jättekul. Dom blir ju jämt så bra menar jag. Min allergi är i alla fall nästan helt borta och osynlig nu i alla fall.
Och natten spenderades hos Virre, efter en tyvärr väldigt trist avslutning på en trevlig kväll.
Sedan råkade man visst göra bort sig genom att skälla på en viss person, som jag sedan fick reda på låg hemma med 39 graders feber och halsfluss.. Men å andra sidan, what goes around comes around.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0