[Förklaring]


För er som blev lite förvirrade av mina avslutande ord i förra inlägget ska jag nu ge en förklaring, så att nämda personer inte känner sig påhoppade, svikna eller att missförstånd uppstår.

Efter en ganska seg kväll på stans vanliga uteställe förra fredagen med vän nr.1 & 2 minglade vi som vanligt runt efter att ha hälsat på diverse gamla bekanta, både av bättre och sämre sort.
Det hela började med att en väldigt lång bekant nr. 1 (Olle) och en dryg bekant nr. 2 (Clarke) stod och drygade sig med mig och ovan nämnda vänner i den väldigt trånga kön till baren.
Efter x antal rundor fick vi utstå en hel del tjafs och dryga kommentarer, som tex:

Jag: Gin & Tonic smakar ju skit!
Virre & Linn stämmer in.
Olle: Skit? har du sett dig själv i spegeln?
Jag, Virre & Linn står och gapar. Clarke skrattar.
Olle: Fast i och för sig så finns det ju inga speglar här.
Fler skratt.
En hel del sådana inlägg fortgick de två Campen sinsemellan, innan jag avlägsnade mig runt två tiden.
Vän nr. 1 & 2 gick till sina respektive hem strax efter.

Igår då, med några öl innanför västarna satt vi och pratade om hur just fräcka bekant nr.1 & 2 var, så ve beslöt oss för att skicka några mess till vederbörande för att ge igen. (Då hade Virre stött på samma personer även på lördagen och de hade drygat sig likadant)
Efter att ha skickat x antal mess från allas mobiler fick vi inget svar. Av olika förklaringar hände andra saker igår som gjorde att vi ändra fokus till andra saker (som att trösta en väns blödande hjärta).
Däremot i morse när jag och Virre vaknade såg vi ett sms där det stod:

"Damn! Jag ligger och sover. Har 39 graders feber och halsfluss" (Olle)

Alltså - karma. ger man skit får man skit. Och vi skrattade väldigt gott allihopa idag på Linds när Linn fick höra nyheten.

End of story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0