... & helgen exploderar


Just ja.

17 november är det Kentkonsert!
Och den 16e är det fest, ha ha jag kommer vara så jävla full på bussen upp. Men det kommer bli kul.
29 nov - 13 dec är jag i Danmark.

Sen fyller jag 23. Sen är det julafton. Sen är det nyår.
Blir det första utan V på fyra år. Mysko
Och dessutom den sista kvällen innan jag verkligen flyttar.

Jobb imorgon, känns segt nu när man varit ledig i en vecka. Men min brukare är så jävla skön så det reder sig.
Lite stressigt dock. Till Lambohov, o till stan efter jobbet, sen hem och sen till universitetet..
Isch, hoppas den här helgen urartar sig som jag tänkt.

Ja ja, nu ska jag väl ta och bli lite social här.
3 veckor sen en kyss.. sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0