Johannes 11 år och en segrökt Prins


Lika seg. Men har i alla fall varit  produktiv med att klistra ihop ett par snygga inbjudningskort till brorsans kalas i november.
Och röka.. Ja, det blir en historia för sig. För jag måste sluta innan de 2 första veckorna i december. (Eftersom min värdfamilj tror att jag är rökfri)


Det vanliga upplägget

Mmm.. och på Torsdag, ja Högtidliga Torsdag ska jag träffa Mr. Big. Eller Mr. Right eller Mr. Pucko om man så vill.. Det tog mig inte mindre än två timmar igår kväll på Msn för att få ur honom en lämplig dag och tid att ses.
För vi ska vara vänner nu. Har inte varit lätt hittills kan jag säga..

Men det är väl så, att man till varje pris måste straffa den stackars sate som råkade ha mognad och viljestyrka nog att vara den som avslutade förhållandet. För man måste ju vara ett offer, verkligen göra sig till ett offer. (Den part som inte ville göra slut alltså)
Fattar mig inte på det där. Fast det kanske bara är för att jag inte sitter i den sårbara situationen. Men ändå, slänga bort 4 år av minnen och erfarenheter känns trist, so friends it is!


Vill ha en kamera!! (Eftersom min gått sönder...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0