Tillbakagång


Onsdag

En dag ur mitt alldeles förfärligt glamorösa liv.
Idag har jag:

Druckit x antal koppar kaffe
Rökt x antal cigg
Skickat mess för x antal hundralappar
Hämtat min söte lillbror från fritids
Skrattat åt min hund som gjorde arkrobatkonster i löven ute
Pratat med väldigt envisa kärringar på Vårdcentralen för att få ett recpet till mer kortison (utan större framgång)

Dagen kommer fortgå som följande:

Åka ner på stan och träffa vän nr.1 (Virre) och vän nr.2 (Linn)
Bege mig tillsammans med vän nr. 1 & 2 till Systembolaget för att inhandla kvällens förtäring
Köpa smokes
Hyra x antal filmer
Sitta i en soffa, glo på film, dricka öl, röka och prata om vad nu vi tjejer pratar om.

Ja.
Angående uppdatering av den Högtidliga Torsdagen..
Vet fortfarande inte. Har tjafsat med den Specielle Killen i över 3 dagar nu och inte kommit fram till skvatt.
Förutom att vi antagligen inte kommer att ses och att jag antagligen kommer få åka till min kära Kentkonsert i Annexet i november med ingen annan än mig själv. Och kanske Conrad. (En kille som kan beskrivas som way far större Kentfan än mig. Trots att han söp bort Kent-Martins plektrum på Hulsfred förra året)
Men vi får se, to be continued.... (sååå spännande)

Nu ska jag ta och tupera skallen lite, eller ha ha håret, menar jag.
OM jag nu råkar träffa Specielle Killen på stan måste man ju se gorgeous ut. Med blankt svart hår, naturlig makeup, en lager-på-lager klänning i grått och höga stövlar borde det inte vara någon fara.

Ses senare!
Och drick med måtta ikväll på lill-Lördag. I know I won't =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0