Äntligen!


Nu har jag kört en rejäl superkur mot utsagen jag haft i ansiktet och äntligen börjar de försvinna..
Jag säger bara - Nivea Body & Face och Hydrokortison is the shit!

Åh vad jag älskar min snutt!
Han åkte till IKEA idag och köpta två fluffkuddar och större kaffekoppar, efter att jag inte så diskret hintat om att det behövs hemma =) Söt söt söt.
Imorrn får jag äntligen pussa på ungen igen. Vi har också varit tillsammans i två månader imorrn. Ha! Känns som ett år. Fast på ett väldigt bra sätt =)
Och på måndag är jag ledig så vi får vår myssöndag ihop =D

Dock har jag en arbetsdag i vägen innan jag kan sätta mig på tåget, och jag måste kånka runt på två stora väskor hela dagen, så jag kan dra direkt efter jobbet. Men vad gör man inte...

Hoppas ni haft en reko dag, för det har jag haft. Nu ska jag ringa prutt.
Pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0