Blondinbella


Jag har på sista tiden varit inne och läst en hel del på denna 17-årings sida.
Helt rätt spår, med allt företagande och så.. Men något jag verkligen stör mig på är att bruden som ska bli jurist lägger ut bilder på sig själv drickandes alkohol, på restauranger osv och skryter om sitt drink-drickande där och där.
Hallå? Kan du lagen? Man måste vara myndig för att få dricka sprit! Oavsett om man är creme de la creme eller vanlig jävla Svensson.

Skulle nog vilja säga att jag haft en jättejobbig dag. Men då skulle jag ljuga.
Dagen har flytit på. Såhär i efterhand kan jag faktiskt säga att jag är väldigt glad och lyckligt lottad över att ha de ord. ställen som jag har. Alla var jätteglada att Jackie var tillbaka =) Irene, Maj-Britt & Katarina is the shit =)

Däremot något som var en aning jobbigt var att jag på Vårdcentralen först fick se en gammal dam bli torterad av en ond sköterska ( Hon tog ett blodprov och jag råkade stå där med vagnen just då - uuuusch! ) och när jag väl hämtat mig från den chocken och står och rengör ett handfat så kommer en annan sköterska med ett plastförkläde på sig och häller ut en hel hink med blod! Typ en dc från mig... Fy i helvete! Undrar vad dom pysslar med på Valla Vårdcentral egentligen...
Ja ja..
Jag kom hem, fick av mig mina förbannade Adidas som man får bajsont i fötterna av, slängde i mig lite käk och tänkte att NU Jävlar ska jag städa och ... och... och...
... och somnade. Drömde väldigt mysko grejer. Och vaknade halv sju av att älskling ringde och inte hörde vad jag sa. HÖRAPPARAT ÄLSKLING! =D
Det blev ingen städning. Istället filmen The Yard och lite krubb och slapp.
Fy fan vad jag är kass.... Men! Tänkte börja med motionen med Teddy som vi tänkt. Men strutsen var ju tvungen att jobba in massa övertid denna vecka. Så jag sa att jag skulle tjuvstarta tills nästa vecka. HA! Ingen risk liksom. Hrmp.

I dagsläget kan jag verkligen inte fatta att jag en gång rökt. Jag tog ett bloss i fredags för att känna efter och det var så fruktansvärt vidrigt. Och på initiativ av Marcus så är det nu också slut med snusen. Inte för att jag kommer ha problem.. he he.
Nä. Ha en gò kväll alla fetter därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0