Glada nyheter


Stötte på hyresvärden när jag kom hem nyss och han började snacka om att sonen som jag hyr av i andrahand ville säga upp lägenheten till mars nästa år. Då sa jag att jag gärna flyttar innan, för att jag ändå är på väg till Karlstad. Han blev jätteglad, för tydligen blir han helt nerringd av folk som står i kö osv.
Så jag sa att bara jag får veta ca 1 månad innan så är jag gone!
... och det betyder att jag kan flytta! Typ snart! Wooohoooo!
Han skulle ringa mig när han visste mer, vilket antagligen blir väldigt snart.

Även om jag inte har jobb i Karlstad än, så har jag några måanders släpande lön och sen a-kassa och nu med en tung hyra på drygt 3500 kr borta - så har jag inga problem att klara resten i Karlstad.
Fy fan vad jag är GLAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0