Jävla människa


Bjarne som precis spenderat en hel helg med sin flickvän, alltså min Virre, i Göteborg ska strax ner till Linköping och träffa henne - igen. För tydligen har han inget jobb i veckan.

Detta tycker jag är alldeles fel fel fel. Moraliskt förkastligt, hemskt egoistiskt och alltigenom totalt oacceptabelt.
Varför?

... för att jag och Marcus också vill träffas...

I lördags kom han till K- skoga en snabbis när jag jobbade, och jag åkte till honom och var där i ca 4 timmar på söndagen. Inte tillräckligt!
Vi ses ju varenda helg men fan vad sega veckorna är.

Älskling.
Det är bara med dig som allt är perfekt.
För att citera Håkan .. Jag går inte itu när jag går med dig.



Marcus har ett gammalt hål i örat, så han fick prova mitt dödskalle-örhänge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0