LiveSide Crew



Jag und Danny (min bror, inte min kille som Isaac först trodde) på väg till PiP


Ja fan alla kort kan ju inte vara perfekta


Vi bodde i Motor-lägenheten på Boda Borg



Vi sov i depån =)




Danny och Robbin hänger framför TVn och dricker te



PiP-crew  samtalar i köket. Klockan är drygt tre på morgonen


Dagen efter innan frukost och avfärd till festivalområdet


Vårt hang-out med skitbra uppsikt över största scenen


Jag kollar in scenen och väntar på Timo Räsäinen


Fia pratade en del i telefon


Äta bör man, annars dör man. Danny, Fia, Johanna, Lena och 2 PiPare till.


Timo-Pimo röjde scenen


Håkans sista låt - "Det är så jag säger det"


Hele Motor-gänget. Magnus, Nicklas, Danny, Fia och Johanna. Samt jag bakom le camera


Sista konserten på festivalen - Teddybears STHLM. De var dock bättre på Peace and Love



Brrrryyyyyyrrrssaaaaannn!



Ja vi hade precis monterat ner stora scenen samt FOH. O-N-T överallt.




Ja, vi fick äran att tvätta oss jälva =)


Depå-häng i samtligas cribs efter sista arbetspasset för festivalen.

Robbin - Du är med i Puttes slideshow på putteiparken.se =)

TACK och hej till samtliga som var med och slet, bar, gjorde sig illa, knappt sov nånting, ställde upp, patrullerade, STOD I ENTRÈN, som knep käften och knegade på, stod ut med chefens inkompetens, som lyckades njuta av de få pauser vi hade, lyckades se sitt band, som log och bjöd på sig själva.
Ni vet det och vi vet det - Vi är ju helt jävla mentalt störda som gör detta, gång efter gång. Ses nästa sommar! =)

Och ett alldeles speciellt tack till lokförare Christer, också Security Manager under Kenny på PiP - för Håkan, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0