Rabarber&grädd-té


Nyss hemkommen från das arbeit och sitter med en kalkonsmörgås och rabarber&grädd-té.

Jag har verkligen världens bästa pojkvän.
Nu när jag börjar med mini-piller och dessutom slutat med snusen så är humöret inte alltid jämt, även om jag för det mesta är glad och skrattar när jag pratar med älskling.
Men människan är så jävla perfekt och förstående och räddar alla situationer.. Du är underbar Marcus! Du börjar få grepp om mig nu... =)

Igår var heltidsdag och efter jobbet drog jag hem till mor och fikade lite. Kom hem ganska sent och satte på The Holiday för att varva ner lite, sen var klockan vips halv elva och jag och älskling pratade en timme nånting. Sen var det bara att krypa till kojs. Så någon uppdatering av bloggen hanns inte med.

Imorgon blir det avfärd upp till Karlstad igen så fort jag slutat. Ändå tills på måndag kan jag gosa mig med älskling =D
Längtar verkligen tills jag flyttar upp på riktigt!
Nä nu ska jag spana vidare - have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0