En timme, en minut


Sitter och lyssnar på Kent, deras andra album Verkligen. Jag fick ju Kent-boxen av älskling i julklapp, så nu har jag alla album i original plus en massa nytt gott =)
Och just att ha alla album är nått jag velat ha länge, så det var ju perfekt när boxen kom. Både dyrt och platskrävande att köpa alla album för sig själv.
Underbart faktiskt att få lyssna på riktigt gammal Kent!



Gårdagen var en riktigt hit! Otroligt skönt att basta, var sjukt länge sedan sist. Jag, älskling och Johan satt och drack bärs, värmde upp med lite pingis medan bastun blev varm. Ha ha, jag skulle försöka mig på att spela lite mot Marcus. Det slutade med att jag ramlade pladask på ansiktet och stukade fotleden ha ha! Typiskt mig. Man ska INTE "idrotta" när man dricker öl =)
Det var dock riktigt varmt, och man blev ju en aning full när man dricker starköl i nästan hundragradig värme. Men vi satt och snackade - skittrevligt. Och älskling sprang runt och var nakenfis och visade sin söta fräkninga rumpa ha ha!
Sen vid tolvtiden fixade vi lite mat och gick hem till Johan och kollade på Strangers.
Alldeles perfekt lördagskväll!

NU börjar det dra ihop sig till nyår. Och det kommer bli sjukt roligt. Dock ska jag jobba lite först. Upp kl 05 både imorgon och på tisdag. Men sen smäller det! =)

Jag och älskling ks alaga lite god mat och mysa.

Tack för alla söta kommenatarer! Ha en gosig söndag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0