Fredagsmys med film


Dagen har varit en aning seg.
Jag har städat, bokat tvättstuga och förberett maten.
Nu väntar jag på att Marcus ska komma hem, sen ikväll blir det väl film...


Har en hel del känslor inom mig just nu. Jag känner mig nertjatad, jag vill ta saker i min takt.
Och så känns det som att jag numera helt enkelt måste sluta vara naiv och inse - att man bara kan lita till själv i denna värld, och ingen annan.
Jag är lite deppig, och känner mig utanför, utpekad och utfryst. Som att jag är den enda här i världen som gör fel fel fel.
Att krypa ner under ett täcke och bara få försvinna ett tag låter väldigt lockande.

Hoppas ni har en trevlig helg iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0