Hej & välkommen


Viss frånvaro på bloggen på sistone.
Det är för att jag är så förbannat jäkla sjuk att jag knappt orkar existera!

I fredags drog jag & älskling hem till Virre och Bjarne och drack öl och gottade oss. Jättetrevligt.
Nackdelen var bara att dagen efter var jag bajsbakis och led hela dagen. Levde på pizza och godis (bra diet när man vill gå ner i vikt)
Sen märkte jag hur jag bara blev väldigt mycket sjukare av det äventyret.
och det är inte bättre idag. Dessutom har jag en visdomstand om absolut vill upp ur min käke och det gör bajsont.
Ja ja, stackars mig =)

Marcus är hos Johan och jag ska strax gå och diska.
Hoppas ni haft en bra helg!!


Yeeeeeeeeees.........!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0