Jake Gyllenhaal - du är min!



Idag har jag jobbat, köpt busskort samt åkt mer buss för att handla mat.
Sovit middag också.

Älskling sitter och spelar något nytt spel med sin kusin Rikard över bluetooth, jag ska väl slänga mig i badet strax tänkte jag.
Ska ju upp kl 05.00 imorrn för att jobba he he...

Om ni undrar över Jakan... Så är det ju så att vi faktiskt fyller år på fredag båda två. Fast han fyller 28 och jag 24.
Tycker vi passar ihop som födda-på-samma-dag-isar!
Virre, you know what I mean ;)





Ser fram emot fredagen nu. Ska bli kul att få festa loss lite. Tack vare Marcus-sötis, så är jag säker på att min dag kommer bli toppen =) Ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0