Tack alla!



Igår fyllde jag 24 år, och jag hade en helt underbar dag!
Fick frukost på sängen av älskling och min present från honom, pengar till kläder, som jag önskat mig. Sedan gick vi ner på stan och ordnade lite ärenden och sen  - det bästa! Vi hämtade ut våra mobiler =)
Jag hade även fått hem min fina klänning, som var något otroligt vacker i verkligheten och den satt som ett smäck!

Sedan kom Maj-Britt och Sören hit, vi drack kaffe och åt glass och pratade.. (Mycket pill med nya telefonerna)
Fick pengabidrag även av dem =) Dessutom fick jag kort från Mathias, Hannah, Pontus och Miriam och av Marlen (Marcus syskon & barn)
Senare kom det folk som ville festa med oss, alla de värmlänningar som jag verkligen tycker om! Till och med Håkan dök upp helt oväntat - men han var mycket välkommen. Vi spelade ölspelet och hade allmänt kul, sedan drog vi alla in till stan (jag och 5 grabbar i en stor taxi, drickades Håkans spritgrogg. Den taxichaffisen hade nog kul!)

Vi gick till Röda Rummet, det var jättetrevligt och vi dansade som idioter =)
Sen gick alla till ett kebabställe och åt, men jag och älskling tog en taxi hem och åt hemma framför film istället. Sen vips så vaknade jag imorse he he =)
Fick jättefina presenter av alla, bland annat champagne, presentkort på Gina Tricot, presentkort på Boulevard och riktigt bra böcker.
Tack alla för en strålande dag och kväll! Den gick till historien, i alla fall för mig personligen. Och tack älskling för att du är så bäst =)

Nu ska jag läsa lite mer av Papperväggar av John Ajvide Linqvist och sedan lägga in musik på Omnian. Marcus är hos Johan ikväll, så jag ska bara götta mig lite i ensamheten här hemma =)

Hoppas ni har en riktigt go lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0