Tjop Tjop


Jobbat även idag, byggstädade ett helt nybyggt hus ute på Hammarö - herrejesus vad fint!
Inte så stort men allt gjort efter familjens minsta önskemål... Men då pratar vi enplansvillor exklusive tomtplats för minst 3 miljoner. Men någon dag... Någon dag =)

Sen blev det en massa putsa fönster i en massa entréer med Alexandra, ganska roligt faktiskt. Ja förutom att man var tvungen att stå ute i bara ISS-t-shirt. Lite kallt.

Sen kom jag hem till söt, som satt och spelade spel (som vanligt he he). Jag roade mig med att äta mellis, låglaktos-fil med russin och banan och läsa nya numret av Hennes.
Nu är Marcus och svärföräldrarna iväg till Bergvik och handlar, jag orkade inte hänga med. Kanske blir det även inköp av något där, jag fyller ju trots allt på fredag he he...
Sen ska söt iväg och spela pingis och basta med Johan, ska bli riktigt skönt att slappa lite här då!

Hoppas ni har en riktigt bra tisdag!


Ser fram emot fredagen!


De till höger är mina, de andra Virres. Skulle inte sitta helt fel med ett par
vanliga klassiska svartvita Converse...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du blir så himla "olik" dig när du har lockigt hår, har du hört det förut ;) Du har väl oxå hört kanske att vi inte kan komma på fredag?! Det blir väl fler födelsedagar I guess :) kram Å

2008-12-16 @ 20:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0