Back in business


Nyss hemkommen från la work. Bara Apoteket idag, det var skönt! Promenerade ner till Gottfridsberg, skönt att få spatsera lite i den nollgradiga luften =)
Då ringde det en nisse angående en lägenhet på Liljegatan, ska titta på den ikväll. Det roliga är att snubben ska flytta till... Norge. Ha ha. Vi får se...
Har skickat massor av intresseanmälningar på olika lyor, och det finns en speciell en i Tannefors som mitt hjärta klappar lite extra för. Bara att hoppas!

Fick precis mess från chefen om extra. Sankt Kors i 2 timmar vid ett. Men, jag kan det stället och det är ganska lugnt och behagligt. Extra klirr. Det kommer bli en himla massa farande idag!
Fattar mig inte på detta att det nu släppt. Jag menar, har man bara jobb så löser sig resten också.
Ska för övrigt knåpa ihop ett litet CV att lämna in imorgon på DC, jag har ju all betänklig erfarenhet plus nuvarande anställning som PA. Vore inte helt omöjligt =)

Nu ska jag väl försöka relaxa en lite stund innan jag sätter mig på bussen tillbaka dit jag nyss kom ifrån.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0