Chuck & Larry


Precis kollat klart på filmen då Adam Sandler och den tjocke killen låtsas vara gay osv.. Sett den förut, rätt kul. Om man bortser från Sandler - har nog aldrig stött på sämre skådis.

Filmen - Juno - var helt OK, ganska rolig.. men scenen som gjorde hela filmen var en tjej med konstiga ögon. Svårt att förklara men se filmen! Jag och Virre satt och tjöt av garv, ha ha!

Innan dess blev det en kaffe på Chioccolata (blev det rätt nu C ? he he) med lite prat efter att i princip blåst bort av den jädrans snöstormen som tog hela Linköping i besittning. Trevligt.

Efter filmen kutade jag och Virre iaf till bussen mot Ryd, vi skulle visst spana in en korridorsfest. Första var helt OK, sen skulle vi till något slags "summer party". Herregud, de absolut mest bortkastade tre timmarna av mitt liv. Skönt att komma därifrån! Men Virre hade kul he he....

Nu är jag trött så in i bomben. Ändock tänkte jag att jag ska lägga mig ner och försöka läsa klart C's Stieg Larsson bok, har liksom inte kommer längre än till det abslolut mest tråkiga kapitlet - det om lagtexter och diverse. Men jag måste väl lämna tillbaka den nån gång, så det är bara att försöka plöja igenom skiten =)

Sov gott sa Skurt & somnade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0