Film x 3


Mmm, efter en låång fredag satte jag mig och kollade på Trainspotting. Har verkligen inget minne av att den var så rolig, så ljus och munter. Med andra ord, så var det dags att damma av den filmen - sjukt bra.
I torsdag kollade jag på den sjukaste rullen jag sett på länge - Shoot them up med Clive Owen och Monica Belucci. Stenhård action som är så packad i filmklippen att det blir så fruktansvärt ironiskt och löjligt, som att hela filmen egentligen är en parodi på action. (vilken den till viss del nog är) Den bästa samtidigt sämsta film jag sett, rekomenderas varmt!

357871-93

Ikväll blir det nog Fight Club, nu när jag i ett par dagar gått runt och lyssnat på Placebo och bara ser den där scenen när alla hus sprängs. Förhoppningsvis slinker det ner ett par öl till filmen =)

Vaknade för en stund sen, gick och ade mig runt halv ett igår... Så nu känner jag mig utvilad (och med en jävligt öm rygg). Nu ska jag dricka lite kaffe och ta en cigg i solen =)
Tjop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0