Good Luck Chuck


Fy fan, den roligaste filmen jag sett på länge! Garvade ihjäl mig under i stort sett hela filmen. Ett måste att se!
Charlie är då vad man kan kategorisera som en Modern Man goes Gammalmodig Man. Det kankse inte är helt omöjligt att vända åt andra hållet alltså.. Gäller bara att träffa rätt person. Hm...

Precis hoppat ur badet samt kletat på BUS. Imorrn börjar jag halv åtta (!!) och jobbar i typ 8 timmar. Lite extra, alltid gött. Schemat ser väl ut på ungefär samma sätt på onsdag. Känns väldigt skönt att jobben ätnligen trillar in som kulor ur en påse he he.

Nu ska jag slänga mig i sängen och sova. Och drömma om min näste man. Han ska vara perfekt - det har jag bestämt =)

Staffan var en stalledräng (läs: Drägg) You know it biiatch!
Lite väl internt ha ha. Men den som fattar fattar.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0