JAAAAA!


Som ni säkert redan vet så spelar Kent på Arvika. Vilket självklart innebär att jag kommer befinna mig där =)
Dom spelar ju på massor av stället som tex Peace and Love, men Arvika passar mig bäst - so Arvika it is!

Trodde jag skulle få en slappkväll ikväll.. Pyttsan. Vid nio ringer dom och ger mig jobb. Jag ska alltså iväg om ca en halvtimme och jobbar till åtta. IMorrn blir det nog också jobb, men då bara 3 timmar på kvällen. Samt fredag kväll. Mycket jobb! Vilket är sjukt bra, men jag hoppas på att få minst 3 pass till nästa vecka så blir lönen bra. Dom drar ju så mycket skatt... =/
Men jag kan ju upplysa er om att mina fötter typ blöder efter den 3 stadsdelar långa promenixen igår. AJ!
Tanken på busskort börjar hägra och snart lär den väl vinna över mitt friskhetstänk. Och sjuk är man också... Men jag kör på ändå, som alltid =)

Nu ska jag plinga lite till Virre.. Längtar tills ikväll, då ska jag dra på mig mjukisbrallor, dricka varm choklad och glo på Top Model. 
See ya later. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0