Jamie



På TV nu, fattar inte varför men fan vad kul det är att titta på när han lagar mat. Vilket för övrigt jag gjort idag.. Stått och stekt kotletter i all evighet ha ha.

Dejt inställd ikväll. Snark. Vad att göra? Hade det på känn men man blir väl ganska en smula besviken ändå. Får väl bli att återvända till boken och förhoppningsvis avsluta den.

Jobb imorgon. Ha ha det känns ju himla konstigt. Men det är bra.
Sen blir det fika med tossingen.. sen får vi väl se om det blir nån dejt eller om det blir postponed igen.
Just nu är det inte mycket som förvånar mig.
Så jävla beiget, som jag & Virre sa igår. Ja, det är nog rätt jävla ord för att beskriva hur jag ser på det mesta just nu. Vem faen orkar bry sig liksom... It's out of my hands anyway.

Nu ska jag dricka lite efter-en-god-middag-som-inte-blev-pizza-trots-att-jonas-gärna-ville-det-kaffe =)
TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0