Kallt


ute.. Hutter! Kom precis hem efter jobbet. Vilken lååång & seg dag det har varit.
Men jag fick ju sovmorgon i morse, men däremot var det mindre kul att vakna upp i ett iskallt sovrum och inte kunna andas. Hade två tjocka täcken på mig, men frös ändå. Samt att jag fått influensa =(
Usch, när jag gick genom stan vid nio tiden så kryllade det av förälskade par som gick hand i hand... De är som en jävla smitta. Om jag får citera en underbar vän:
"Kärlek är till för bögar & idioter! Varför bry sig om kärlek när man kan få brinnande rent hat?!"
Inte alls bitter över denna dag, neeejdå. =P
Själv har jag inte brytt mig så mycket faktiskt... Jag har träffat eller hört av dom jag älskar mest & de andra har jag åtminstone tänkt på. Det räcker för mig. Plus att jag fick mig några pussar idag, inte helt fel =)

Virre skickade mess till mig förut... "Sådär, nu är självaste Kent-biljetterna hämtade!" Wie. Ska bli så himla kul att se Kentorna, jag har saknat dem faktiskt. & kul att dela den upplevelsen med Virre för en gångs skull, vi har aldrig gjort något sånt tidigare ihop =)
Men innan dess så är det korridorsfest imorgon hos Erik. Valentine-fest tydligen. Ska bli gött & öla lite faktiskt, även om min ömma, sargade kropp helst skulle behöva vila - istället för råfestande & konsertaktivitet. Men jag hoppas på att ta igen allt på söndag.

Nu ska jag hoppa i badet & tina upp. Sen blir det sängen! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0