Kyckling Chili & Paprika


Ja mitt eget recept! Svinenkelt att laga, går på drygt 10 minuter och gott som tusan. Lite spicy - just how I like it =)

Nu sitter man här med en kopp kaffe och Grey's-repriser på TVn. Vad att göra ikväll? För trött för att umgås. Det blir kanske att slötitta på Zoolander eller dylikt.
För övrigt så brinner hela jag av hämndbegär. Inte hämnd på ett personligt vis mot berörd individ, utan mer en hämnd som i "titta på mig, jag har lyckats så sjukt jävla bra - utan dig". Jag vet ju att jag lyckas bra och jag vet att det är onödigt att gå runt och känna så, för att inte tala om meningslöst, men det är nog ganska så jävla normalt. Jag är väl lite för mycket Gräset är grönare på andra sidan-inriktad.
Men just nu är det en knepig tid med många reminders. Till helgen lär det ha gått över.

Nu ska jag gå och göra något konstruktivt. Lär ju hamna här igen om ca 5 minuter ha ha.
Dom har ringt mig från jobbet hela dagen idag. Mitt andra jobb alltså. Får väl ringa imorgon och se vilka dagar de vill att jag ska jobba. Börjar inse att det är ganska tufft att ha två jobb. Men pengar är bra. Som ni säkert vet.
Åh dessutom - jag har börjat få jäkligt långt hår. Intressant va?

Pinsamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0