Ryggpaj


Ja denna morgon [???] vaknade jag med ryggpaj istället.. Igår var jag ju öm som tusan i nacken. Varför detta föranletts vet jag inte, antagligen för att jag låg på mage i en högst onaturlig ställning och läste igår. Jag har i alla fall kommit förbi det tråkiga kapitlet, nu är det fart som vanligt i Stiegs romaner.

Har hunnit tvätta håret inför min lilla dejt ikväll (hehe) och nu sitter jag här med en kopp kaffe och med gruset nästan helt ur ögonen. Känns konstigt dock att sitta upprak som en eldgaffel, men jag kan inget annat eftersom en nerv antagligen ligger klämd i någon kota och det gör förjävulskt ont att ens böja lite på ryggfan. Hoppas det går över tills imorgon..
Mitt arbete är inte så väl förenligt med ryggont.

Nu ska jag röka in morgonen och låta mitt hår torka till Stieg sen.
Have a nice Sunday! (sa Skurt, såklart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0