These New Puritans


Elvis. Finns det en bättre låt just nu?

Den mest uttjatade låten just nu är The Way I Are med Timbaland. Visst den är bra but enough already!

Det är underbart vårväder ute.
Gick till och från jobbet idag - helt underbart. Idag har varit en väldigt bra dag, och den kommer (om jag har tur) bli bättre.
Först fick jag ändrade tider, vilket innebär sovmorgon dagligen med en halvtimme =D
Sen pratade jag med chefen och fixade riktiga arbetskläder. Fick kontraktet, pratade jobb. Mycket bra.
Den där stora grejen som jag pratat om - allt avgörs idag. Åh jag hoppas verkligen att karma hjälper mig med denna, mitt liv skulle bli helt perfekt om jag bara får igenom denna sak. *håller tummarna*

Jag skulle verkligen behöva städa här... Men tiden räcker ju inte till! Var så sjukt nervös igår kväll att jag inte sov nånting nästan. Skulle behöva nappa lite.. Sagt och gjort.

Uppdatering senare. Jag väntar spänt på att se mejlet trilla in i inkorgen... *nervös*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0