Tjosan


Då sitter man här och väntar på att tvätten i tvättstugan ska bli torr.
Dagen har varit oerhört soft måste jag säga! Bara Apoteket imorse och jag tog bussen dit, gudomligt skönt!
När jag kom hem (gick hem, jag menar man får inte bli för lat) så hann jag faktiskt sova/vila en halvtimme innan tvättstugan! Det var så skönt att jag gick och lade mig en timme till efter att ha proppat de första maskinerna fulla =)
Vid tolv var det ganska segt att gå upp, men jag fixade lite kaffe och lite lunch, sen har jag suttit fast vid datorn sen dess ha ha!

Dom har inte ringt från jobbet ännu, så jag antar att jag är ledig restrerande dag =) Det gick bra på jobbet igår, men det är skönt att få åtminstone en ledig kväll. Ska ju jobba ca 10-11 timmar imorgon så... Ikväll blir det att träffa Virre på stan, sen blir det nog lite soffmys efter det.
Oerhört skönt igår att komma hem och sätta sig i soffan och glo på Top Model. Har jag fan inte gjort på evigheter!
Bara 2 veckor kvar - 1 dag tills jag flyttar =D Sweet. Har tillbringat minst 2 timmar framför IKEAs hemsida och klickat på allt möjligt. Har en ganska klar bild över hur allt ska se ut. Det blir ganska mörka färger, mörkrött i sovrum/vardagsrum med accentfärger såsom mörkbrunt & svart (möblerna) sen vitt och även guld. Lite orientaliskt. Köket ska målas mörkbrunt som kommer bryta snyggt av mot de vita skåpsluckorna. Där blir  accentfärgen turkos; porslin, lampor, textilier. Kombon mörkbrun + turkos är sååå snygg!
Hallen blir sandbeige med olika nyanser av brunt.
Badrummet är dock kvar, inte det blekaste vad för färg det blir där, men det lutar åt natur/lila. Har däremot checkat in en skitstor rund spegel med gummisnodd kors och tvärs över kanterna där man kan fästa bilder - love it!

Nä, nu ska jag hämta tvätt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0