Tröttsamt


..idag. Till jobbet, åka hem - vila lite. Till jobbet, åka hem (bussfärd from hell) - vila lite. Till Virre, dricka kaffe, glo på lya, åka hem.
Åh jag är så trött!
Men jag ska inte klaga. Jobb är jobb.

Imorgon slutar jag, förhoppningsvis, runt elva. Börja cykla, blä. Men jag har upptäckt att jag äter pasta nästa dagligen så motion är verkligen på sin plats! Börjar längta efter stryketräning igen. Har inte hänt sen jag var 17 år och fit som en bodybuilder ha ha. 
Efter jobbet blir det i alla fall IKEA med Virre och Leena. Vi ska glo runt lite på prylar till hennes lya =) 
Torsdag kommer nog bli helvetesdagen. Jobba på Apoteket, antagligen Sankt Kors också. Sen till Hejdegården och jobba 6 timmar, slutar vid nio på kvällen. Jag uppskattar att jag kommer vara ledig ca 2 timmar på hela den dagen. Har i alla fall tänkt dyka förbi LillWictor på skolan och lämna en liten Alla Hjärtans Dag-hälsning =) 

Går omkring och är sjukt frusen hela tiden. Börjar bli lite sjuk tror jag, börjar få hosta och skit... Ska ta och dyka ner i ett varmt och gött bad nu innan avfärd till stan. 

Snart är det lööööördag!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0