Vackert


Nyss hemkommen från jobbet, håller som bäst på att laga lite käk. Då passade jag på att ladda upp lite pics, var ett bra jävla tag sen!
Dagen har gått bra, aningens seg bara. Lite irriterad imorse när jag stegade som fan mot tornby och nästan var framme när chefen ringer och ska kolla var jag är.
-Tornby? Men kontoret ligger i Valla! Vi flyttade i fredags.
Men tack du. Kom en halvtimme för sent eftersom jag var tvungen att sätta mig på bussen och sen byta mot Valla.

I vilket fall som helst. Jag och Katrin jobbade skitbra ihop och medans vi körde runt på stan tog jag dessa vackra bilder - för att visa hur vårsolen lyfter fram Linköping.

357871-69

357871-70

357871-71



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0