Where is my mind?


Placebo - bästa låten just nu. Åh, den är så sjuuukt bra. Kan inte låta bli att tänka tillbaka på den kvällen då vi hamnade på efterfest hos Rickard och jag hade ingen röst. Ändå satt jag och Rickard och försökte sjunga med i den, ha ha fy fan vad det lät. Det var även denna natt som Virre och Mr P hookade upp =) Jävligt rolig kväll.
Sen kan jag inte låta bli att förundras över hur sjukt bra röst Nina Persson har. Varenda gång jag lyssnar på The Cardigans häpnar jag över klockrenheten. Deras spelning på Hultan 06 som jag och Klainer såg var nog den mest perfekta spelning jag nånsin sett, ljudmässigt.

Var en intensiv morgon med fans jävla blåst. Apoteket och DC som vanligt, sen en snabbis på Impact Coating som jag spenderade hela min förra sommar hos. På DC tog jag Hajjarnas avdelning skiiitnoga och svepte flera gånger, inklusive blötsvep och fläckborttagning. Blev hur fint och gnistrande som helst men inte ett tack fick man ens... Har fan världens mest otacksamma yrke *mutter*
Ska om en timme vidare till mitt andra jobb, slutar nio ikväll, lär väl vara hemma runt tio - då ska jag gosa ner mig i soffan och titta på Trainspotting. Var länge sen jag såg den, visst den är hemskt men lärorik!
Ska bli såååå underbart att få sova ut imorgon =)
Chefen ringde också och sa att jag skulle få fler timmar nästa vecka - yes. Kosingen stiger känner jag. Min målsättning är att betala hyran på en lön, jag har ju två he he =) Visserligen blir det sjuuukt mycket jobba för mig, långa dagar och så.. men det är det ändå värt. Jag är bara så glad över att jag fått möjligheter nu. 
Tänkte på det förut... Bostad, jobb, pengar. Nu fattas bara kärleken =) Men den kan jag faktiskt vänta med. Det brinner inte i knutarna direkt och jag trivs rätt bra med att vara själv ändå. 

Nu ska jag käka lite lunch och slappa lite innan avfärd. Sen är det heeeelg, wie.
Ska nog kanske ta och dra några öl imorrn kväll här hemma. Bara för att. Heh. 
Virre - ha så sjukt jävla kul med Zara nu, glöm inte att uppdatera mig om alla knäppheter ni hittar på =) 

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0