Fröken Sverige


Mmm, kollade precis på den - riktigt bra faktiskt. Har väl lite fäbless för feelgood-filmer =)

Slapp dag, mest inte gjort något alls.. Glott på filmer, varit iväg och druckit kaffe.
Imorgon ska jag titta på lya, men jag skiter nog i det, den passar nog inte mig i alla fall. Sen på måndag ska jag kolla på en på Lasarettgatan, ska bli intressant.

Tomorrow it's friday! Då blir det korridorsfest med allehanda studenter och sen HG.. Blir nog minst sagt lika jävla kul som det brukar bli =)
Nu ska jag leta upp Placebo och sen blir det fler filmer och sen BAD följt av Stieg Larsson.



image63

Fan vad man ser smart ut. Lånade Hannes brillor på festen förra helgen. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0