Nu Jävlar


Har suttit med numera Norrbaggen Clark på Msn.. Och nu har jag fått blodad tand på det här med att dra till Norge med min trogne Virre. Sitter, och har suttit i flera timmar nu, och kollar utbudet i Oslos lägenhetsmarknad.
Det går väl sådär...... Lite ovan vid idén att dels betala desposition, dels att hyra utan att först fått jobb och dessutom - jag kan ingenting om Oslo eller Norge heller för den delen.
Det verkligen osar impulsivitetet kring hela projektet - perfekt för mig och Virre med andra ord !

Vi får se hur det artar sig. Tur att jag har min Norge-expert nära till hands (nu när han är sjuk och datorbunden he he). Bra med tips och insiderinformation.

Nä nu ska jag väl försöka haffa den där C och kolla om det blir någon fika på lördag eller icke. OM jag får citera ett visst litet collage som jag själv gjorde till min babe i Danmark - It just did'nt feel right.

Hej hopp sa Skurt.
( Och fy fan vad han är fuuul )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0