Snark!


Fan, det är ju omöjligt ladda upp bilder på Bilddagboken... Det är typ 70 000 online så det fuckar sig hela tiden. Borde dom inte ha lite bättre kapacitet? Lyckades bara ladda upp vissa, massor av bilder kvar.. Får väl tat imorrn när jag går upp till tvättstugan klockan sex.. Ännu ett snark.

Och vad faaan tog du vägen?

Virre var här i flera timmar iaf och drack kaffe och snackade. Ha ha, vad vi garvade när jag berättade om våra respektives eskapader i lördags natt/morgon! Och det hon berättade om en viss tös.. FY FAN! Är man cool om man stoppar upp bananer i rumpan? I THINK NOT! Så himla äckligt. Men men det visste vi ju redan egentligen, men ändå!

Nu har jag inventerat garderoben en aning.. Skönt. Och alla mina underbara Converse har hittat hem till mig igen =) I mars blir det jävla kul alltså, jag och Virre smider planer... he he!



Men vad FAN. Nu går det inte att ladda upp bilder här heller.. ARHHGGGG! Kommer senare.
Nu ska jag bada bubbelbad.
BYE / Blå Skurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0