Att klargöra


Det verkar som att en del är en aning sura på mig, för att jag inte hört av mig eller inte gett dem tillräckligt mycket uppmärksamhet.
Detta är ett fenomen som kan göra mig totalt jävla galen.

Respektera att ibland orkar man inte. Av olika anledningar som ni kanske inte alltid måste veta.
Förstå att vissa saker i livet måste gå före ibland.
Acceptera att läget ligger till så. Just nu pallar jag inte. Varför ska det vara så svårt? Varför ska alla jämt vara på en och bli sura? När ni vet hur jag är. När ni borde fatta att allting inte alltid kan ske på era villkor.

Jag blir jävligt trött.
Take it or leave it. Trodde på riktiga vänner, men tydligen inte.

& en sak till. Varför kan inte jag få bli unnad att vara glad på åtminsone ett område för en gångs skull?
Om ni ska vara så förbannat avundssjuka eller sotis på att jag träffat någon- så bespara mig besväret att känna er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0