Avfärd


... till Karlskoga och PiP om ca 1 och 1/2 timme.
Jävla vinglig väg, först till motala, sen Hallsberg och sen K-skoga. Men vi kommer ju fram iaf. Skulle åkt med Dexi från Norrköping men av någon anledning åkte han igår redan. Creds till LiveSide för smidig räddning!

Måste ha dålig karma i ryggen, allt har verkligen strulat som fan för mig den senaste veckan.
Nu gäller det att jobba upp som fan, och aldrig glömma att vara ödmjuk så vänder det förhoppningsvis.

Kommer hem från PiP på söndag, sedan är det jobba jobba jobba och försöka komma in i någon slags rutin, vilket jag inte haft sedan festivalsommaren började för ca en månad sedan.
Jag och bror ska iaf försöka stå i diket, så vi får se alla artirster up-froont samt gå backstage och få träffa samtliga.
Vem säger nej till Håkan Hellström (vilken LYCKA, jag får se han igen!), Turbonegro, Soundtrack of our lifes, Kleerup med flera?

Nu har ni det gött som fan där ute, för det ska jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0